شهدای منطقه آب و برق ،مسجد بزرگ امام جواد (ع) و هیئت منتظران صاحب الزمان (عج)

پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین محبوب خیرخواه
سلام خوش آمدید

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسمه تعالی



بنا بر فرمایش فرماندهی محترم پایگاه، جناب سرهنگ شیرزاد مرادی، مواردی در برگزاری جلسات صالحین پایگاه در تمامی رده های سنی و حلقات به سرگروهها ابلاغ و مورد اقدام و انجام قرار گرفت:



1- تداوم هرچه بیشتر و ارتقای سطح کمی و کیفی جلسات، مشارکت هرچه بیشتر متربیان در مباحث

2- تغییر ساعات برگزاری جلسات صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید خیرخواه در شش ماهه دوم سال

3- تاکید بر رویکرد فرهنگی و عقیدتی، توجه لازم به مسائل روز

و ...






  • کامران رازه

به نام خداوند بخشنده  مهربان


آماده شدن بسیجیان و حرکت بسمت اردوگاه


اردوگاه فرهنگی، آموزشی و تفریحی سردار جنگل رودسر


برنامه اردوی فرهنگی، تربیتی، ورزشی و زیارتی چمخاله


برادر، حمید اقتداری (تربیت و آموزش پایگاه) درحال برنامه ریزی های لازم بعد از ورود به مجموعه و اسکان


بعد از برنامه ریزی، هماهنگی های لازم و اعلام برنامه ها محضر فرماندهی محترم پایگاه (جناب سرهنگ مرادی)


حضور در سالن اجتماعات و برنامه افتتاحیه 


سخنرانی مسئول اسبق عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران شهرستان لنگرود


تشریف فرمائی حجت الاسلام علیرضا کریمی فرد در جمع بسیجیان و بازدید از اردو


گرفتن سهمیه شام برای بچه های پایگاه توسط برادر، اقتداری


توزیع غذا و حلقه صرف شام به سبک صالحین



اختتامیه اردوی فرهنگی و سیاحتی چمخاله


آماده شدن برای بازگشت


در مسیر برگشتن به رشت، حضور در مرقد شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس

شهید والامقام، حسین املاکی


مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای در سفر خود به استان گیلان فرموده بودند: شهید حسین املاکی شما که در میدان جنگ، شیمیایی زدند، خودش در معرض شیمیایی بود، بسیجی کنارش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت و به صورت بسیجی همراهش بست، قهرمان یعنی این!





  • کامران رازه

بسم الله الرحمن الرحیم


با عنایت بر برگزاری دوره آموزش و تربیت سرگروه حلقه های صالحین توسط واحد مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت، سه تن از برادران فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید خیرخواه بعد از گزینش و جلسه توجیهی توسط فرماندهی، مسئول تربیت و آموزش پایگاه و  حجت الاسلام کریمی فرد ( طلبه نخبه و جانشین فرماندهی) به این دوره مربوطه معرفی شدند و در نهایت برادران اعزامی به این دوره آموزشی بعد از گذراندن 30 ساعت آموزش دوره های مدون زیر نظر اساتید برجسته تربیتی و اخلاق در پایان با عملکرد مثبت در آزمون کتبی و  نهایی، موفق به کسب گواهی سرگروهی حلقه شجره طیبه صالحین شدند. و همچنین با توجه به رضایت عملکرد نمایندگان پایگاه مقاومت بسیج شهید خیرخواه، سفر تفریحی و سیاحتی 48 ساعته به اردوگاه فرهنگی اقامتی میرزاکوچک واقع در شهرستان رودسر از سوی معاونت محترم تربیت و آموزش حوزه سه شهری رشت به این پایگاه تعلق گرفت.


سین برنامه آموزشی سرگروه های صالحین (برادران) 1394






  • کامران رازه

بسم الرب الشهدا و الصدیقین



حلقه های شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید خیرخواه در روزهای یکشنبه هر هفته بعد از اقامه ی نماز مغرب و عشاء در مسجد بزرگ امام جواد (ع) و در محل پایگاه بسیج، با حضور پر شور نونهالان، نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسالان و پیشکسوتان در حلقه هایی با تفکیک سنی منعقد و برگزار می گردد.






تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.

جهت تحقق امر مهم احیاء و فعال‌سازی مساجد شیعه در آخرالزمان یا همان جریان صالحین، نخست باید نگرش مهره‌های فرهنگی موثر در سایر شهرهای کشور را نسبت به این موضوع اصلاح و تصحیح نمود که البته برای این کار، فعالان فرهنگی تشکل‌های دینی، باید در وهله‌ی نخست برای تشکل متبوع خود، قادر به یک رسالت تشکیلاتی حداقلی باشند.

از آنجا که پیاده‌سازی کامل فرآیند شجره طیبه صالحین در مساجد کشور در اصل، به منزله‌ی پیاده‌سازی یک پروژه بزرگ تربیتی و دینی به شمار می‌آید، پس در این مجال، برای فهم بیشتر موضوع، به بررسی برخی پیش شرطهای اساسی تحقق این امر در جامعه کنونی می‌پردازیم. در شرایط موجود، پروژه بزرگ تربیتی و معرفتی صالحین، در واقع نسخه اصلی برنامه ریزی استراتژیک فرهنگی جوامع شیعی، برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) است.

 

  • کامران رازه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران